 |
Klan Poznań Forum klanu Poznan gry Clash of Clans
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyberlolek131
Co-Leader
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodzisk Wlkp./Poznań
|
Wysłany: Pon 18:08, 09 Lut 2015 Temat postu: Grupy Wojenne - co z czym się je... |
|
|
Zastanawiacie się pewnie o co chodzi z tymi "Grupami" na wojnie, nie? Otóż już tłumaczę....
Na naszych wojnach klanowych wprowadziliśmy podział naszych graczy na grupy pięcioosobowe, głównie po to żeby zwiększyć szansę na wygraną, zmniejszyć panujący wtedy chaos, oraz odciążyć naszych Co-Leaderów od natłoku obowiązków....
Każdy może w łatwy sposób sprawdzić w jakiej jest grupie i z kim, wystarczy że wejdzie w Clan Wars i zobaczy jaki ma numer w wojennym rozstawieniu Przykład: wchodzę na ekran wojny i widzę że mam numer 17 więc należę do grupy 15-20.
Podział na grupy u nas w klanie wygląda tak:
grupa nr 1 - wioski nr 1-5
grupa nr 2 - wioski nr 6-10
grupa nr 3 - wioski nr 11-15
grupa nr 4 - wioski nr 16-20
grupa nr 5 - wioski nr 21-25
grupa nr 6 - wioski nr 26-30
grupa nr 7 - wioski nr 31-35
grupa nr 8 - wioski nr 36-40
grupa nr 9 - wioski nr 41-45
grupa nr 10 - wioski nr 46-50
Pierwszy atak na wojnie wykorzystujemy tylko i wyłącznie na przeciwnika z własnej grupy !!! Pozwólcie że wykorzystam wcześniejszy przykład:
Mam numer 17 więc jestem w grupie 15-20, więc mój pierwszy atak mogę wykorzystać tylko na przeciwników o numerach 15-20.
Skoro już wiem w jakiej jestem grupie, to dogaduję się z graczami którzy są w mojej grupie (mają numery od 15 do 20) kto kogo atakuje, żeby nie było porozumień że ktoś komuś podkradł atak na jakiegoś przeciwnika....
Nie ma co się bać tego że komputer rekomenduje wam do ataku przeciwnika spoza swojej grupy, na ogół jest tak że "grupowych wrogów" można na spokojnie porobić na 2 gwiazdki, tylko wystarczy odpowiednio się przygotować
Dodam jeszcze, iż podział taki daje szanse każdemu na zdobycie gwiazdek na wojnie (no chyba ze ktoś czeka z pierwszym atakiem do ostatnich godzin...).
W idealnej sytuacji po wykonaniu pierwszego ataku przez wszystkich graczy każda wroga wioska jest pokonana na co najmniej 1 gwiazdkę oraz często 2 albo nawet 3. W drugim ataku staramy się zdobyć 3 gwiazdki na słabszych wioskach co w idealnej sytuacji doprowadzi do zdobycia 3 gwiazdek na wszystkich za wyjątkiem pierwszych 5 wiosek. Oczywiście jest to utopijne założenie jednak w rzeczywistości zdarzało się, iż niewiele nam do tego brakowało
Mam nadzieję że w jasny i w miarę przyjemny sposób wam wytłumaczyłem co i jak... jeśli macie jeszcze jakieś sugestie lub pytanie to śmiało pisać w tym temacie nałożę wtedy stosowne poprawki
EDIT by cyber: Dzięki Geniu za uwagi, włączyłem je tu żeby nie było syfu, resztę usunąłem
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez cyberlolek131 dnia Pią 21:17, 13 Mar 2015, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Genonef
Administrator
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Poznania :)
|
Wysłany: Pią 15:45, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Na podstawie obserwacji kilku ostatnich wojen (w głównym klanie) doszedłem do wniosku że system ten wymaga zmiany.
To co maiło być zaletą systemu wcale często obraca się przeciwko niemu ponieważ mamy problemy z paleniem wiosek na swoim poziomie... Nad tym oczywiście trzeba pracować ale to inna sprawa. Tymczasem podział na grupy który miał gwarantować sprawiedliwy podział wiosek na wojnie i spalenie każdej wioski na mapie przy okazji pierwszego ataku co raz częściej skutkuje jedynie "nadpalenie" większości wiosek a w wyższych sferach nieraz atak zupełnym fiaskiem się kończy.
Stąd pomysł na optymalizacje - zamiast w każdej grupie mieć wszystko na 1-2 gwiazdki z okazjonalnymi 3 gwiazdkami spróbujmy we wszystkich poza pierwszą grupą zdobyć 3 gwiazdki z okazjonalnymi dwoma!
Zmiana polegała by na przesunięciu celu każdej grupy na grupę niżej, z paroma wyjątkami, o których za chwile. Oznacza to że gracz który jest przykładowo w grupie nr 3 (ma numer 13) szuka sobie przeciwnika w grupie nr 4 u przeciwnika (wioski nr 16-20). Dotyczy to pierwszego ataku. Drugi atak można wykorzystać jeszcze niżej. Celem w obu atakach musi byc zdobycie 3 gwiazdek!!
Teraz odnośnie wyjątków:
Pierwszy i oczywisty wyjątek to ostatnia grupa - oni oczywiście nie mogą atakować niżej więc atakują odpowiadającą sobie grupę ALE robią to (pierwszy atak, drugi jak sie uda też!) w ciągu pierwszych 3 godzin od rozpoczęcia wojny! W tym czasie gracze z przedostatniej grupy nie atakują tych wiosek aby dać szanse słabszym zdobyć 3 gwiazdki. Daje to możliwość oszczędzenia kilku ataków wyższej grupie co lawinowo będzie sie rozprzestrzeniać w górę.
Drugi wyjątek dotyczy pierwszej grupa wiosek przeciwnika - je też trzeba chociaż na 1-2 gwiazdki zrobić i tutaj sprawa będzie bardziej indywidualna - osobiście wytupuje na każdej wojnie jedną osobę którą poproszę (propozycja nie do odrzucenia ) o pomoc w atakowaniu top 5 wroga - nasze 4 ataki powinny dać 4-8 gwiazdek. Reszta graczy z naszego top5 przy być może pomocy części graczy naszej drugiej grupy zajmie się zgodnie z tym co wyżej napisałem wioskami z 2 grupy wiosek wroga (nr 6-10).
Na koniec dla ułatwienia zrozumienia tematu mały harmonogram przykładowej wojny:
0) dzien przygotowań - rezerwacja ataków - wszystkie wioski mają zostać zaklepane!
1) godzina 21:00 start wojny.
2) godzina 21:01-00:00 ataki naszej ostatniej grupy na ostatnia grupe wroga oraz ataki wszystkich pozostałych grup za wyjątkiem przedostatniej na wioski z grupy niżej niż ich własna.
3) 00:01 - 20:59 dnia kolejnego. Ataki graczy z przedostatniej grupy na niespalone wioski w ostatniej i przedostatniej grupie wiosek wroga. Ogólne dobijanie wiosek na pewne 3 gwiazdki w przypadku grup 3 i wyżej oraz 2 gwiazdki dla wiosek z grupy 1 i 2.
Jeżeli macie jakieś pytania albo sugestie piszcie niżej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Morfeusz00181
Co-Leader
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Amsterdam
|
Wysłany: Pią 16:08, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Wszystko fajnie jak dla mnie.ale mamy graczy ktorzy chodza spac wczesnie .i jezeli trafi sie taki gracz w ostatniej grupie nie zrobi ataku w ciagu 3h.powinny wojny zaczynac sie wczesniej .tak kolo 19
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:08, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Morfeusz, nigdy nie będzie idealnie
Mimo wszystko ludzie którzy pracują w ciągu dnia, a jest ich chyba jednak większość, wolą tą 21.
Ja jestem takim ktosiem na przykład Dla mnie wojna o 19 niesie ryzyko braku czasu na 2 atak
Co do systemu, to odwrócenie procesu ataków może faktycznie dać pewne rezerwy. Warto spróbować.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Genonef
Administrator
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Poznania :)
|
Wysłany: Pią 19:17, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj wojna wylosowała się o tej 19 wiec zobaczymy jak ludziom sie spodoba
Godziny podane w harmonogramie są przykładowe!
Dodam jeszcze że zostaną zaraz zaostrzone reguły rezerwacji! Sprawdźcie pierwszy post dotyczący rezerwacji za jakiś czas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Morfeusz00181
Co-Leader
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Amsterdam
|
Wysłany: Pią 19:19, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Masz racje mischa ciezko wszystkim dogodzic.😯
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|